ایران سفر

ایران سفر|دنیای سفر برای گردشگری| اخبار گردشگری| اخبار میراث فرهنگی| اخبار هتلداری

ایران سفر

ایران سفر|دنیای سفر برای گردشگری| اخبار گردشگری| اخبار میراث فرهنگی| اخبار هتلداری

مسعود سلطانی فر:

شاهد عملیات اجرایی بیش از ٨٠٠ هتل و هتل آپارتمان هستیم.

hotel

به گزارش دنیای سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت قدم های مثبتی برای توسعه کشور برداشته است و در راستای تحقق اهداف توسعه ای خود از سرمایه گذاران داخلی و خارجی استقبال و حمایت میکند.

مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور اظهار داشت: کار دولت در بخش گردشگری عمدتا حاکمیتی است و تصدی امور در این بخش بر عهده بخش خصوصی است، رشد گردشگری در ایران در دو سال اخیر 12 درصد بوده است و شاهد عملیات اجرایی بیش از 800 هتل و هتل آپارتمان هستیم.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و با 

اعلام اینکه این امنیت زیر بنای اصلی توسعه است گفت: امنیت پایدار حاکم بر کشور منجر به گرایش گردشگران خارجی به سمت ایران شده است.

دو هتل 'لاله' و 'زانا' در شهرستان مرزی بانه با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح گردید.

از امکانات هتل لاله بانه استخر و سونا، پارکینگ، سالن صبحانه، لابی، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های صنایع دستی و برند، رستوران گردان و روباز و سالن مراسمات و همایش می باشد.

پروژه هتل زانا متعلق به بخش خصوصی و اعتبارات آن نیز توسط مالک تامین شده است. از امکانات هتل زانا رستوران، پارکینگ، سالن صبحانه، لابی و فروشگاه های صنایع دستی می باشد.

anahotel

هتل آنای ارومیه و هتل آتای سلماس همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان غربی افتتاح گردید. هتل آنای ارومیه پنج ستاره و هتل آتای سلماس سه ستاره بوده و در مجموع برای احداث آنها یک هزار و 850 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. هتل آنای ارومیه پنج ستاره ممتاز بوده و با چهار هزار و 100 متر عرصه و 27 هزار متر مربع زیربنا در 21 طبقه احداث شده است.


نقل از دنیای سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی